HAKKIMIZDA

İSTANBUL GAYRİMENKUL HUKUK MERKEZİ

İstanbul merkezli olmakla birlikte Türkiye’nin dört bir yanında faaliyet gösteren İstanbul Gayrimenkul Hukuk Merkezi, gayrimenkul hukuku alanında kişilere ve kurumlara avukatlık ve profesyonel danışmanlık hizmeti vermektedir.

Mevzuatı ve içtihatları güncel olarak takip eden tecrübeli ve uzman bir ekibe sahip olan ofisimiz, kişi ve kurumların taleplerine göre hukuki konularda destek vermekte, eğitimler düzenlemekte ve müvekkillerinin sair ihtiyaçlarına göre üst seviyede hizmet sağlamaktadır.

İstanbul Gayrimenkul Hukuk Merkezi; başta inşaat, kentsel dönüşüm, kira, osmanlı tapusu ve imar hukuku olmak üzere gayrimenkul hukukunun tüm alanlarında en etkin hukuki çözümü en kısa sürede sunmayı şiar edinmiştir.

NAHİDE DEMİR
Avukat

Lisans diplomasını İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesi’nden alan Nahide Demir uzun bir süre prestijli hukuk bürolarında çalıştıktan sonra büromuza katılmıştır. Birçok büyük dava ve sözleşmede görev almış olup çeşitli sektörlerde tecrübe kazanmıştır. Başta gayrimenkul hukuku olmak üzere sözleşme ve iş hukuku alanlarında uzmandır.

OĞUZ YAVUZ
Avukat

Lisans diplomasını İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesi’nden alan Oğuz Yavuz bir süre prestijli hukuk bürolarında çalıştıktan sonra KYT Law Firm’i kurmuştur. Birçok büyük dava ve sözleşmede görev almış olup yerli ve yabancı müvekkillere hizmet vermiştir. Başta gayrimenkul hukuku olmak üzere sözleşmeler ve ticaret hukuku alanlarında uzmandır.

AYLİN GİTMEZ
Avukat

Aylin Gitmez uzun bir süre Prestijli hukuk bürolarında çalıştıktan sonra Ofisimiz bünyesinde çalışmaya başlamıştır. Birçok büyük dava ve sözleşmede görev almış olup çeşitli sektörlerde tecrübe kazanmıştır. Başta gayrimenkul hukuku olmak üzere ticaret ve iş hukuku alanlarında uzmandır.